I : yes dear...
I : quite bz.. nie baru on9
I : yes, im on my lunchso let me ask u again.. can we talk.. bcoz u already know wat im gonna talk bout
I: yes.. pls
I: ok
I: ok..apa dia
I: wat do u mean?i rasa nothing happen to us
I:it just we seem stoping to texting and seing each other
I: signplus.. we dun actually have any relationship except as fren
everyday i think bout u
everyday i wanna txt u..
but my ego said.. dun...
n wait for u to text me
but until now...mmg takde
did u know that a simple hye from u would make my day?
just a simple hye babe
I: this few day i mmg bz.. by d time i blik umah i trus tdo n kt umah i xleh nk msg u coz i don hv creditbut i dunno myb dh nature i kot x msg org
im sorry
talk to me
jgn diam plss (time nie i dh trun g smoke.. dh mls nk layan.. jiwa jd kacau niek...)
**a few min later
I: i x diam punifah..
u already know how i felt bout u..
babe
i tak nak paksa u
now.. simply answer me with yes or no..
do u want me to stop trying?
jgn pk perasaan i... just answer this with ur heart...
hmm
dun worry... what ever decision u make.. it wont hurt me..
im used to it
just have a gut n tell me straight out..
I:hmmmmm....yes... i wan u stop trying as i dun wanna other ppl get hurt in future..
this is not involve u n me only.. other ppl too
I: im sorry buts its ok
I: i really appreciate wat u hv done to me..but i feel not deserve it to treat like dat
tapi bukan rezeki i..
i cant force u into sumthing that you wont commit..
i just cant type anything now
I:im really sorry Axxxits hurt me too
but i hv to make decision
how can it hurt you when u dun have any felling towards me
yup..
i understand...
n today u already clarify everything to me
I:hmmm... *time nie ingt dh abis.. 1hr later...
I: u xde kurang dear
I:it just me...
I: we owez fren dearif u tak nak...y gave me such false hope?
I:bcoz i dun wan u hurt more later...and i rasa bersalah sgt skrg nie
bukan je ngan u... but oso her and him
so i wan make everythg back to normal
n im wiling to leave her if thats wat it takes
I:BUT I DUN WAN U DO DAT....and im not wiling to let go mike... wpun i tau antara i ngan dia xde pghujujngnya
wiling to go along with me.
i know u cant let go.. i can see it thru ur eyes...
I: u lgsg x phm prasaan ii pnah dikecewakn mcm mana u buat ngan rxxxxxx
for that i take this as i xmo dia kecewa mcm i
im not asking ur to accept me
I:i penah ckp ngan diri i..i xkn jd pompuan yg mrampas kebahagian org lain
cukuplha maki hamun and sumpahan yg i bg kt pompuan tue... i xmo jd kt i plak
maybe u are not meant to be with me...
im just a phase in ur life
i tak salahkan u
i sayang u mutaslifah... kept that in mind...
even u not meant for me
I: i know that... and im sorry...itu hak u
i'm glad i found u...
but if i could found u earlier...
Dr awal lg dia tau ifah ada bf yg jauh nun di seberang laut.. n ifah pun tau dia jgk ada gf.. tp gf dia dkt ja.. mgkin salah ifah gk sbb beri dia peluang tuk dekati diri nie tanpa mmikirkn baik buruknya.. mmg spi kehari nie dia layan ifah bagaikan puteri tp ifah kena buat kputusan bkn saja tuk diri ifah tp tuk org lain gk.. I LOVE very much my bf wpun ifah tau tiada phujungnya hubungan kami as we r too diff.. my Boo muda n me tua .. we r diff religion and culture.. n byk benda yg mmungkinkn kami xkan bersatu.. tp frm beginning our relation we talk abt this and we decide will go on till btul2 kami x dpt truskan lg.. or until one of us get married.. ifah tau myb ada org luar yg pikir ifah nie bodoh sbb nk truskn hbgan wpun tau akhirnya x bersatu.. tp ifah xkisah.. ifah lg myesal klu x perjuangkn dan biarkn bgtue ja.. aik... nie citer bukan psal me n my bf but story ttg ifah n mamat nie.. bak 2 story.. AND i know mamat nie ada gf so dats y i xmo truskn relation dgn dia.. coz i know how it feel bila hbgn kita musnah gara2 org ke 3.. i been thru dat b4.. rasa dasar jaga hati ssama hawa i amek kputusan tuk suh dia stop trying to make it d relation work.. sblm ifah buat kputusan nie ifah ada bincang ngan my all gf.. and they gv me very gud advise... bila ifah pikir2 apa yg drg ckp tue ada betulnya.. ifah tpaksa buat keputusan nie wpun ifah tau akn lukakn hati dia.. ifah cuba tidak bgtau dia pd mula nya and just avoiding him but ifah xleh lari cmtue je.. so all happen when he msg me thru YM.. BUT I DO REALLY HOPE THAT WE STILL CAN B FREN.... im sorry wk...


0 comments:
Post a Comment